Stort tack till alla som deltog i vår kundundersökning och gav oss betyget "Väl godkänd"


Bra, Lokala, Pålitliga
I undersökningen ombeds kunder beskriva sitt energibolag med ett valfritt ord, och de topp-tre ord som våra egna kunder nämner för att beskriva oss är ”Bra”, ”Lokalt” och ”Pålitligt”.
I undersökningen får vi svar på hur ni kunder uppfattar våra tjänster och vår service. Undersökningsresultaten visar att vi har styrkor när det gäller leveranssäkerhet, bemötande, tillgänglighet och kompetens.

98 % av kunderna är nöjda eller mycket nöjda med leveranssäkerheten
Vi lägger stora resurser på att upprätthålla en hög leveranssäkerhet och gör vårt yttersta för att se till att el, värme och IT-kommunikation överförs till våra kunder utan avbrott. Genom planerat förebyggande underhåll och investeringar ser vi till att bolagets produktionsenheter och distributionsnät har hög tillförlitlighet. Vi är glada över att våra kunder uppmärksammar och uppskattar detta. 98 % av kunderna är nöjda eller till och med mycket nöjda med vår driftsäkerhet!

97 % av kunderna är nöjda eller mycket nöjda med vårt bemötande
Vi anstränger oss för att alltid kunna erbjuda våra kunder bra service, rätt priser och tjänster med hög kvalitet. Fördelarna med att anlita sitt lokala bolag är att vi alltid finns nära. Det ska vara enkelt att komma i kontakt med oss och du ska snabbt få hjälp av kompent pesonal. I kundundersökningen är 97 % av de tillfågade nöjda eller mycket nöjda med vårt bemötande.

Vi är mycket tacksamma för all feedback och förslag på förbättringar
Det är så värdefullt för oss att få både ris och ros. De kommentarer vi fått in på vad vi kan bli bättre på är ett värdefullt underlag för oss att jobba vidare med. Vårt förbättringsarbete är ett arbete som ständigt pågår och som kommer att fortsätta för att du som kund ska få den allra bästa upplevelsen av Värnamo Energi som du kan få.