Vi använder kakor (Cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt. För att optimera ditt användande av vår webbplats använder Värnamo Energi nödvändiga kakor. Se vår kakpolicy för mer information avseende vår användning av kakor
Läs mer om kakor

Felanmäla Bredband?


Dålig internetuppkoppling? Slött nätverk?
Innan du gör en felanmälan – så finns det några punkter du bör kolla upp först! 
Oftast beror dålig internetuppkoppling på brister i ditt egna trådlösa hemmanätverk eller orsakas av dina egna uppkopplade prylar, tex din router, din dator, eller annat som stör signalen.

1. Kolla först om felet beror på din egen utrustning

Börja med att kontrollera den inkommande hastigheten direkt i bredbandsuttaget OBS! Koppla bort routern först!

2. Kolla om felet redan är känt

Kolla om bredbandsstörningen redan är registrerad på vår hemsida. Om det finns info betyder det att vi redan jobbar för fullt för att åtgärda felet. Du behöver inte felanmäla!

3. Gör en felanmälan

När du fastställt att felet inte beror på din egen utrustning, samt kollat att felet inte redan är anmält av någon annan, så kan du felanmäla.