Vi använder kakor (Cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt. För att optimera ditt användande av vår webbplats använder Värnamo Energi nödvändiga kakor. Se vår kakpolicy för mer information avseende vår användning av kakor
Läs mer om kakor
26 november 2024

Störning kan förekomma vid inloggning med BankID när man besöker vår hemsida via en mobiltelefon

Senast uppdaterad 2024-11-27

Just nu upplever en del kunder att det inte går logga in med BankID på vår hemsida, när man tittar i en mobiltelefon. Felsökning pågår.

Om du upplever denna typ av problem, så hänvisar vi (tills felet är lokaliserat och åtgärdat) till att du istället besöker vår hemsida med en dator eller laptop istället. Där fungerar BankID inloggningen felfritt.
Alternativt kan du till felet är åtgärdat, ladda ner vår app i din mobil. I appen hittar dina fakturor och din förbrukning. 

Länk: Se mer om appen här

Upplever du inloggningsproblem är vi tacksamma om du meddelar oss med ett mejl till: kund@varnamoenergi.se
Ange gärna vilken sorts mobil du använder i mejlet tills. Tack!