Mina TV-tillval


Aktivt kanalutbud och tillval

Mina TV-tillval är en sida som summerar vilka kanaler / kanalpaket du abonnerar på just nu. Om du köpt till programkort och mottagningsutrustning eller andra TV-tillval specificeras även dessa på denna samlingssida.

Om du har loggat in visas din kundunika information. Se sidan Inloggningsguide om du har problem med att logga in. Alternativt Kontakta kundtjänst så hjälper vi dig att logga första gången. (Om du inte har några aktiva avtal på TV-tjänster hos oss så visas ingen information även om du loggat in).


Hur ändrar jag mitt kanalutbud?

Vill du lägga till eller ta bort kanalutbud gör du det enkelt, genom att logga in på sidan TV Kanaler. (Bas-paketet är obligatoriskt och kan inte tas bort, om Bas-paketet tas bort avslutas TV-tjänsten helt).

För att se ALLA Bas-paketets digitala kanaler och för att se HD-sändning, och extrakanalerna i Värnamo Energis övriga kanalutbud, behöver du ha ett programkort. Du behöver även ha mottagningsutrustning (CA-modul eller digitalbox) som du stoppar programkortet i.


Hur beställer man programkort, CA-modul / Digitalbox?

Enklast beställer du TV-tillval (programkort, CA-modul / digitalbox) samtidigt som du beställer kanaler under sidan TV-kanalutbud.

Vill du bara köpa programkort / utrustning (dvs du vill inte köpa några fler tilläggskanaler) så kan du istället beställa TV-tillval (programkort, CA-modul, digitalbox, dubbeltunerbox, separat hårddisk) på sidan TV-tillval.

Eller Kontakta kundtjänst om du vill ha personlig hjälp, vi hjälper dig gärna.


Hur debiteras mina TV-tillval?

De TV-tjänster du abonnerar på och de TV-tillval du köper till hamnar på din TV-faktura. Se mer information på sidan TV-fakturan. Debitering av avaktiverade extra kanaler upphör när uppsägnings- och bindningstid passerat. Se mer info under rubriken Debitering TV.


Frågor om dina TV-tillval?

Kontakta kundtjänst om du inte hittar svar på dina frågor gällande dina TV-tillval. Vi hjälper dig gärna!