bredbandsfaktura artikel 2018-10-05
Från och med nu får du bredbands- & TV-fakturan i efterskott

Tidigare har alla bredbands och tv-kunder debiterats för sitt bredband och TV i förskott, men från och med nu, kommer alla tjänster debiteras i efterskott. Det innebär att det under omställningen blir ett förskjutning innan nästa faktura kommer.

Obs! det medför ingen ökad kostnad för dig som kund, beloppet på fakturan kommer vara som vanligt, det enda som händer är att datumet när du får fakturan skjuts framåt en enda gång.

Ändringen innebär att du som brukar få faktura varje månad kommer få nästa faktura i december (på den fakturan betalar du för de tjänster du använt under november).
Eller, om du brukar få faktura varannan månad så kommer du få nästa faktura i januari (på den fakturan betalar du för de tjänster du använt under november och december).
 

Inloggning Kundsida Bredband / TV

Användarnamn:


Lösenord:


Inloggning Webmail

E-Postadress:

Lösenord:

Senaste nyheter


2018-11-01
Saknar du din bredbandsfaktura? Från och med nu får alla bredbands- & TV-kunder fakturan i efterskott. I samband med denna ändring kommer det bli ett glapp tills du får nästa faktura. Läs mer om vad debitering i efterskott innebär för dig som är bredbands- och/eller TV-kund.


DRIFTINFO:

Länk till senaste nyheter om vårt el-, fjärrvärme-, bredband- & tv-nät. 


FELANMÄLAN:
Felanmälan på el, fjärrvärme,bredband eller TV kan göras dygnet runt per telefon
0370-69 41 00