Mina Sidor

Logga in på Mina Sidor för att se information om dina kund-/anläggningsuppgifter som finns sparat i vårt system.
Här hittar du även statistik på din el- och fjärrvärmeförbrukning. Samt alla dina fakturor på el, fjärrvärme, bredband och TV. 

Logga In på Mina sidor
 
OBS! Vill du lägga upp nya e-postkonton eller se/ändra något i din TV-tjänst, så loggar du istället in på Bredband/TV-portalen nedan.
 


Bredband / TV-portal

Användarnamn:


Lösenord:


Nöjd kund index NKI 2019

Betyg: Mycket väl godkänd = Resultatet i vår årliga telefon-kundundersökning

Tack alla kunder för förtroendet! För trettonde gången har vi genomfört vår årliga telefon-kundundersökning. Undersökningen baseras på telefonintervjuer till 500 slumpvis utvalda kunder inom el, fjärrvärme, bredband och TV, såväl företags- som privatkunder.

Årets NKI Resultat gav NKI-index 78,80 vilket är vårt högsta värde sedan vi startade mätningarna 2005. Vi arbetar ständigt på att förbättra vår verksamhet och vår service till våra kunder. Därför gör vi varje år en omfattande telefonundersökning. En seriöst genomförd undersökning är en värdefull värdemätare och ett bra verktyg som hjälper oss i vårt fortsatta utvecklingsarbete. Att vara lyhörd för våra kunders önskemål och ha en god och nära kontakt med våra kunder är en av våra viktigaste styrkor. Tack vare era åsikter och synpunkter kan vi utvecklas och bli ännu bättre.

Observera att vi enbart utför kundundersökningar per telefon! (Har du fått en web-undersökning från oss via din mobil eller via din dator är denna falsk! Så känner du igen den falska webenkäten)

nki2


 

Årets telefon-kundundersökning har utförts åt Värnamo Energi av Supportföretaget TMJ Group, som är specialister inom energibranschens samtliga affärsområden, och som regelbundet genomför kundnöjdhetsundersökningar inom energibranschen. Där ställs höga krav på energiföretag, vilket bl.a. innebär att energiföretagen måste följa upp och förbättra de utvecklingsområden som kommer av undersökningens genomförande. Genom regelbundenheten garanteras att du som kund hamnar i fokus för utvecklingen. Du kan känna dig trygg med att allt som sägs i dessa studier framförs till energiföretagets ledningsgrupp, styrelse och personal för direkt implementering i dess utvecklingsarbete. Trots att du som kund är anonym i undersökningens genomförande kan energiföretaget på ett innovativt sätt ta del av dina tankar och önskemål. Genom en unik intervjuteknik, där dialogen med varje respondent är viktig och tas tillvara, ges en möjlighet att leva i ständig förbättring.

Om Supportföretaget TMJ Groups Kundnöjdhetsundersökningar:  Nöjdhetsindex baseras på 10 för kunden viktiga nöjdhetsfrågor och presenteras övergripande i ett nöjdhetsindex på skalan 0-100. Detta nöjdhetsindex är ett s.k. dynamiskt index vilket kontinuerligt uppdateras vartefter nya mätningar uppdateras. Idag genomför ett 50-tal energibolag Supportföretagets kundnöjdhetsundersökningar varvid benchmarking och jämförelser på ett flertal områden är möjliga.

Nöjdhetsemblem delas ut enligt nedan erhållna indexvärden:
Nöjdhetsindex 50-65 = Godkänd
Nöjdhetsindex >65-75 = Väl godkänd
Nöjdhetsindex >75 = Mycket väl godkänd
Nöjdhetsindex = Bäst, erhålls av det företag som i nämnd studie nått allra högst nöjdhetsindex av samtliga deltagande företag.

 

 

Kundtjänst

Telefon: 0370-69 41 00

E-post till Kundtjänst:
kund@varnamoenergi.se

E-post till Support bredband och tv:
support@varnamoenergi.se


ÖPPETTIDER:
Mån-Tors:07.30-16.30
Fredag & dag före helgdag: 
07.30-15.30
Lunchstängt alla dagar:
12.00-13.00


Senaste nyheter

 

DRIFTINFO:

Länk till senaste nyheter om vårt el-, fjärrvärme-, bredband- & tv-nät. 


FELANMÄLAN:
Felanmälan på el, fjärrvärme,bredband eller TV kan göras dygnet runt per telefon
0370-69 41 00