Felanmälan Gatljus

Klicka på länken för att komma till Kommunen felanmälans karta.

Välj Gata och därefter Belysning. Ange var felet är samt lämna dina kontaktuppgifter.

Efter att du lämnat din felanmälan kan det ta ett flertal veckor innan ärendet åtgärdas. Detta beror på att vi inte har resurser att rycka ut vid varje enskild trasig lampa. Ett flertal ärenden samlas ihop varefter felen åtgärdas. 

Tack för att du lämnar tips på trasig belysning.

Länk till Kommunens felanmälan där du även kan anmäla trasigt gatljus

 

Kundtjänst

Telefon: 0370-69 41 00

E-post till Kundtjänst:
kund@varnamoenergi.se

E-post till Support bredband och tv:
support@varnamoenergi.se


ÖPPETTIDER:
Mån-Tors:07.30-16.30
Fredag & dag före helgdag: 
07.30-15.30
Lunchstängt alla dagar:
12.00-13.00


Senaste nyheter


2018-11-01
Saknar du din bredbandsfaktura? Från och med nu får alla bredbands- & TV-kunder fakturan i efterskott. I samband med denna ändring kommer det bli ett glapp tills du får nästa faktura. Läs mer om vad debitering i efterskott innebär för dig som är bredbands- och/eller TV-kund.


DRIFTINFO:

Länk till senaste nyheter om vårt el-, fjärrvärme-, bredband- & tv-nät. 


FELANMÄLAN:
Felanmälan på el, fjärrvärme,bredband eller TV kan göras dygnet runt per telefon
0370-69 41 00