Mina Sidor

Logga in på Mina Sidor för att se information om dina kund-/anläggningsuppgifter som finns sparat i vårt system.
Här hittar du även statistik på din el- och fjärrvärmeförbrukning. Samt alla dina fakturor på el, fjärrvärme, bredband och TV. 

Logga In på Mina sidor
 
OBS! Vill du lägga upp nya e-postkonton eller se/ändra något i din TV-tjänst, så loggar du istället in på Bredband/TV-portalen nedan.
 


BB / TV-portal

Användarnamn:


Lösenord:


Driftstörning Bredband

Senast uppdaterad 2018-09-25  
För några veckor sedan förekom tillfälliga driftstörningar som drabbade delar av Värnamo Energis bredbandsnät.
 
Kunder som har bredband via Värnamo Energi och surfar via en router av tillverkaren ASUS, uppmanas att snarast möjligen uppgradera mjukvaran i sin router, därefter göra en fabriksåterställning och slutligen skapa ett nytt lösenord för inloggning till sin router. Se nedan för tips hur man går går till väga.
 
1: Logga in i routern via router.asus.com
2: Navigera till Administration, uppgradering av fast mjukvara. Notera versionsnumret
3: Klicka Kontrollera och sen Uppgradering
4: När uppgraderingen är klar, notera det nya
5: Navigera till Administration, och sen Återställning
6: Klicka Fabriksinställning/Återställ, klicka OK på notifieringen om återställning
7: Du ombeds nu att sätta ett starkt lösenord, klicka Nästa
8: Här ombeds du att namnge dina WiFi-nätverk och sätta starka lösenord till dessa, klicka Tillämpa
9: Läs igenom informationen, klicka Avslutad
 




 

 

Kundtjänst

Telefon: 0370-69 41 00

E-post till Kundtjänst:
kund@varnamoenergi.se

E-post till Support bredband och tv:
support@varnamoenergi.se


ÖPPETTIDER:
Mån-Tors:07.30-16.30
Fredag & dag före helgdag: 
07.30-15.30
Lunchstängt alla dagar:
12.00-13.00